22 mars 2009

I'm Out Biking!

Ljuset har nu segrat över mörkret och jag läser i många bloggar om att nu är det äntligen dags att rulla UT UT UT! Allt är förberett, cykeln, och inte minst du själv som har laddat bakfickorna med bananer + kolhydratstinna kakor. Det är en tidig morgon och mötesplatsen fylls med cykelvänner och känslan är precis som när Orup sjunger "Ingenting kan stoppa mig". Allt med? Ingenting glömt? Just det... men alla andra då? Dom som kommer att sakna dig under flera timmar & till dom som du glömt att säga (hemma & på jobbet) "Jag är inte på planeten jorden, jag befinner mig i universum och cyklar!!" Då kan det vara bra att ha den här skylten. Du vet, en likadan som yrkesfiskarna har när dom stänger butiken & hänger ut skylten "Gone Fishing!". Allt för att få lite lugn & ro så att det går att koppla loss kolan från allt oväsentligt & bara "Go with the flow". Ska beställa "Out Biking" nu. Du med?

2 kommentarer:

  1. Den är jättefin, jag har en "är i trädgå´rn" får nog komplettera med denna :-)

    Men på lördag är det IN biking som gäller!
    Vi ses då.

    //M

    SvaraRadera
  2. Helt rätt M - nu är det fokus på IN Biking som gäller! Bra jobbat med SoH!!

    SvaraRadera