16 november 2008

Disco Spinning med Mona!

Den här dagen blev det två spinningpass, på lunchen och ytterligare en 16.30. Spinning och disco dunk = häftigt! Mona som är spinningledare på F&S i Helsingborg kom i en superhäftig kort disco kjol, afroperuk och platå skinnstövlar á la 70 talet!! Super coolt! Härlig disco musik med schyssta låtar som gjorde att det kändes mycket mycket lättare att trampa runt. Tiden försvann som en raket i rymden! Det hade gärna fått varit 2 pass nästa gång. Om det blir fler sådana pass kommer jag att definitivt att inte missa det!!

3 kommentarer:

  1. Hej Ulf! Har precis avslutat din berättelse om dit Parisäventyr, försökte titta på idrottsgalan samtidigt men de kunde jag ju glömma, jag blev helt fast i din berättelse. Att man överhuvudtaget tar sig igenom en sån grej är en prestation utan dess like. Måste vara en helt fantastisk upplevelse. O guuuud va överraskad jag blev att du har skrivit om min disco spinning. Tack Ulf för dom härliga raderna jag blev helt enkelt skit glad. En svettig kram är att vänta!!!! Ses väl snart i spin salen hoppas jag. Ha de bäst!
    Kram Mona

    SvaraRadera
  2. hehe ännu en Mona-fan här :-)
    Jag var som sagt också på plats den dagen, vad ska man säga: man blir impad OCH svettig.
    Vilken tjej! <3

    //maria

    SvaraRadera
  3. Ooops.....ETT Mona-fan heter det kanske....

    //maria

    SvaraRadera